علامت ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات

علامت: ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات ایرانیان حسن روحانی ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار علمی و آموزشی تکنیک تازه ضد پیری که عمر انسان را به ۱۵۰ سال زیاد کردن می‌دهد

    محققان از ارائه یک تکنیک تازه ضد پیری خبر دادند که به انسان‌ها کمک می‌کند تا فرآیند پیری را تا ۱۵۰ سال کم کردن دهند. در این تکنیک ارگان‌های مهم بدن بازسازی می‌ش

    تکنیک تازه ضد پیری که عمر انسان را به ۱۵۰ سال زیاد کردن می‌دهد

    تکنیک تازه ضد پیری که عمر انسان را به ۱۵۰ سال زیاد کردن می دهد

    عبارات مهم : زندگی

    محققان از ارائه یک تکنیک تازه ضد پیری خبر دادند که به انسان ها کمک می کند تا فرآیند پیری را تا ۱۵۰ سال کم کردن دهند. در این تکنیک ارگان های مهم بدن بازسازی می شوند.

    به گزارش سیناپرس؛دانشمندان و پژوهشگران دانشگاه نیو ساوت ولز (New South Wales) به سرپرستی پروفسور دیوید سینکلر (David Sinclair)، از اساتید دانشگاه هاروارد، موفق شدند روش ضد پیری جدیدی را ایجاد کنند که به وسیله آن انسان ها می توانند تا ۱۵۰ سال زندگی و اندامشان را احیا کنند. آن ها درحال توسعه یک فرایند تازه هستند که مشمول بر برنامه ریزی مجدد سلول می شود.

    پروفسور سینکلر در رابطه با این تکنیک تازه یادآور شد که این تکنیک علاوه بر اینکه به انسان ها اجازه احیاء اندام هایشان را می دهد، به افراد معلول جسمی کمک می کند تا بتواند حرکت طبیعی خود را به دست آورند.

    تکنیک تازه ضد پیری که عمر انسان را به ۱۵۰ سال زیاد کردن می‌دهد

    قابل توجه است که این گروه تحقیقاتی در حال برنامه ریزی جهت آزمایش های انسانی هستند که در حدود دو سال در نظر گرفته شده است هست. درصورتی که همه برنامه ها و نتیجه های خوب پیش روند، بازسازی اندام ها می تواند تا سال ۲۰۲۰ انجام شود.

    در آزمایش هایی که این گروه پژوهشی انجام دادند، بعد ازاینکه یک قرص مشتق شده است ویتامین B به موش ها داده شد، محققان دریافتند که طول عمر موش ها ۱۰ درصد زیاد کردن پیداکرده هست. علاوه بر این، در گزارش ها ذکرشده که این قرص ها ریزش مو را کم کردن می دهند.

    محققان از ارائه یک تکنیک تازه ضد پیری خبر دادند که به انسان‌ها کمک می‌کند تا فرآیند پیری را تا ۱۵۰ سال کم کردن دهند. در این تکنیک ارگان‌های مهم بدن بازسازی می‌ش

    پروفسور سینکلر اضافه کرد که امیدوار است تا پنج سال آینده این قرص ها وارد بازار جهانی شود و هزینه خرید آن نیز بیش از یک فنجان قهوه نباشد. ولی یکی از اساتید بخش ژنتیک دانشکده پزشکی هاروارد هشدار داد که مردم نباید این روش فرایند ضد پیری را امتحان کنند تا زمانی که در صحت و اثر آن اطمینان کامل به دست آید.

    دانشمندان این گروه تحقیقاتی روی مولکول، نیکوتین آمید آدنین دی نوکلئوتید (nicotinamide adenine dinucleotide) کار می کنند که نقش مهمی در تولید انرژی در بدن انسان دارد و جهت درمان بیماری پارکینسون مورداستفاده قرار می گیرد ولی در حال حاضر فواید ضد پیری آن مورد آزمایش قرارگرفته است.

    بر اساس بیانات سرپرست این گروه تحقیقاتی، او از این مولکول استفاده کرده و سن خود را تا ۲۴ سال کم کردن داده است و پدرش که ۷۹ ساله است نیز از زمانی (یک و نیم سال پیش) که این مولکول را استفاده کرده، جهت ورزش های هیجان انگیز، ماجراجویی و محیط زیست گردی آمادگی کامل دارد و به آن ها می پردازد. علاوه بر آن پروفسور سینکلر این روش را جهت همسر برادر خود که در دهه ۴۰ سالگی به یائسگی رسیده بود، انجام داد بعد از انجام این روش متوجه باردارشدن همسر برادرش شد.

    تکنیک تازه ضد پیری که عمر انسان را به ۱۵۰ سال زیاد کردن می‌دهد

    لازم به توضیح است که در رابطه با طول عمر و روش هایی که به زیاد کردن آن کمک کند، تحقیقات و پژوهش های بسیاری انجام شده است هست. قابل توجه است که به باور گروهی از محققان فرانسوی، در شرایطی که هر نسل از انسان ها در قرون اخیر به نسبت نسل پیشین خود از طول عمر بیشتری برخوردار بودند، انسان در آستانه رسیدن به حد نهایی طول عمر خود بوده و امکان زندگی زیاد از این مدت وقت وجود ندارد. در این بازبینی اطلاعات، محققان به اطلاعات تاریخی توجه خاص ای کرده و پارامترهایی ازجمله ژنتیک و محیط زیست را مدنظر قراردادند. علی رغم نظریات پژوهشگران فرانسوی، محققان دانشگاه مک گیل کانادا اعتقاد هستند که ازنظر علمی محدودیتی جهت طول عمر و میزان زندگی انسان وجود ندارد.

    تیمی از پژوهشگران دانشگاه اکستر دیوون (University Of Exeter Devon) در بریتانیا در مطالعات تازه خود موفق به کشف ژن هایی شده است اند که با طول زندگی والدین افراد در ارتباط بوده و دانشمندان امیدوارند به وسیله دست کاری این ژن ها بتوانند به زیاد کردن طول عمر انسان کمک کنند.

    محققان از ارائه یک تکنیک تازه ضد پیری خبر دادند که به انسان‌ها کمک می‌کند تا فرآیند پیری را تا ۱۵۰ سال کم کردن دهند. در این تکنیک ارگان‌های مهم بدن بازسازی می‌ش

    مطالعات تازه پژوهشگران دانشگاه بوستون در ایالات متحده آمریکا نشان دهنده وجود یک گروه عمومی از ژن ها است که مسئول طول عمر تا سنین ۸۰ و ۹۰ سالگی بوده و گروهی از مؤلفه های ژنتیکی نادر نیز در بعضی افراد منجر به طول عمر بالای صدسال می شود.

    گروهی از پژوهشگران در تحقیقات خود دریافتند که شیوه زندگی بر مبنای سلامتی علت کافی جهت رسیدن به طول عمر اوج محسوب نشده و به نظر می رسد ژنی در این رابطه در بدن وجود دارد که به انسان کمک می کند تا زیاد عمر کند. بدن افرادی که صدساله یا زیاد بوده و زیاد عمر می کنند به زیاد کردن و یا ترویج ژن مخصوص طول عمر می پردازد.

    تکنیک تازه ضد پیری که عمر انسان را به ۱۵۰ سال زیاد کردن می‌دهد

    علاوه بر آن محققان دانشگاه کپنهاگ در پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که مردان باهوش شانس بیشتری جهت داشتن عمر طولانی تر خواهند داشت چراکه معمولاً این افراد از عملکرد فیزیکی بهتری در دوران کهن سالی برخوردار هستند.

    در مطالعات دیگری نیز دانشمندان دانشگاه استکهلم سوئد دریافتند که داشتن مغز بزرگ تر، موجودات را قادر به بقا در محیط زیست کرده و هر چه ابعاد مغز، بزرگ تر باشد احتمال ادامه حیات و عمر بیشتر، زیاد کردن پیدا خواهد کرد.

    واژه های کلیدی: زندگی | محققان | دانشگاه | بدن انسان | اخبار علمی و آموزشی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار