علامت ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات

علامت: ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات ایرانیان حسن روحانی ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هر وقت استقلال نتیجه می گیرد حاشیه درست می کنند / افتخاری

    مدیرعامل کلوب استقلال با تاکید بر اینکه بعضی دنبال حاشیه سازی هستند در مورد تغییرش در آخر فصل گفت: این شایعه آنقدر تکرار شده است که دیگر نخ نما و لوث شده است اس

    هر وقت استقلال نتیجه می گیرد حاشیه درست می کنند / افتخاری

    افتخاری : هر وقت استقلال نتیجه می گیرد حاشیه درست می کنند

    عبارات مهم : بازیکن

    مدیرعامل کلوب استقلال با تاکید بر اینکه بعضی دنبال حاشیه سازی هستند در مورد تغییرش در آخر فصل گفت: این شایعه آنقدر تکرار شده است که دیگر نخ نما و لوث شده است هست.

    به گزارش مهر، آسمان استقلال کاملا آفتابی است و اوضاع به کام مردان آبی. آنها در لیگ عالی ترین نتیجه های را می گیرند و عالی ترین تیم هفته های اخیر هستند. خط حمله آنها با توپ پر کار می کند و تبدیل به عالی ترین گلزنان لیگ برتر شده است اند. در لیگ موفق به شکست دادن حریف سنتی ارزش شده است اند و در حذفی هم یک پای فینال هستند. شرایط این تیم در آسیا هم خوب است و در آخر هفته دوم در صدر گروه فوت قرار گرفته اند. خرید خارجی این تیم خوب از آب در آمده تا همه چیز به کام آنها باشد. در رابطه با آخرین اوضاع آبی پوشان سیدرضا افتخاری مدیرعامل این کلوب در گفتگو با خبرنگار مهر شرکت کرد و به سئوالات مطرح پاسخ داد.

    * از شایعاتی که دوباره سر زبان ها افتاده شروع کنیم. آیا سیدرضا افتخاری در آخر فصل از استقلال می رود؟

    هر وقت استقلال نتیجه می گیرد حاشیه درست می کنند / افتخاری

    – سیدرضا افتخاری: این صحبت ها شایعه هستند و شنیدن آن هم جهت من و هم جهت استقلالی ها عادت شده است هست. من که به شنیدن این شایعات عادت کردم. ولی واقعا به نظر شما این شایعه پراکنی ها در این مقطع که استقلال در عالی ترین شرایطش واقع شده است است خنده آمیز نیست؟ این حرف ها آنقدر تکرار شده است که دیگر اثرش را از دست داده هست. این شایعه لوث و نخ نما شده است هست. هرگاه استقلال نتیجه های خوبی می گیرد و در شرایط خوبی قرار می گیرد این شیطنت ها هم شدت می گیرد. این شایعات در جهت شعار یکسری تماشاگران در ورزشگاه هست. به عنوان نمونه بارها پیش آمده که ما با دو سه حتی چهار گل از حریف پیش بودیم ولی تعدادی از تماشاگران بر علیه ما شعار می دادند.

    * ولی در دربی و به خصوص بعد از پیروزی برابر پرسپولیس هواداران از شما تقدیر کردند.

    – خدا را شکر که این روزها را هم دیدیم. هنگامی که بعد از آخر دربی داشتم به سمت رختکن می رفتم خیلی از هواداران با زحمت خودشان را به من رساندند. خیلی از آنها از من تقدیر کردند و خیلی ها هم از من حلالیت گرفتند. شاید باورتان نشود ولی گوشی گوشی من پر است از خبر هایی که هواداران جهت من ارسال داشته و از من حلالیت گرفته اند.

    مدیرعامل کلوب استقلال با تاکید بر اینکه بعضی دنبال حاشیه سازی هستند در مورد تغییرش در آخر فصل گفت: این شایعه آنقدر تکرار شده است که دیگر نخ نما و لوث شده است اس

    * در همه روزهایی که هجمه هواداران روی شما بود سیاست سکوت پیشه کرده بودید و پاسخ هیچ کدام از این هجمه ها را نمی دادید.

    – این سیاست من بود. تصمیم گرفتم تا با سکوت به حاشیه ها دامن نزنم. می دانستم اگر من بهم بریزم تیم زیاد بهم می ریزد. تصمیم گرفتم آرامش و تمرکز خودم را حفظ کنم تا این آرامش و تمرکز به تیم انتقال یافته شود. همه تلاشم را کردم تا تیم در آرامش کامل به سر ببرد. می دانستم اگر صبر و تحمل داشته باشم نتیجه آن را می بینم. من از این روزها و از این فشارها در فوتبال کم نداشته ام. هر لحظه هم نتیجه صبر و تحملم را گرفته ام. همان روزها که در اینترنت به من حمله می کردند به همه می گفتم که این پرسشها مثل برفی است که سریع آب می شود و حقیقت از زیر آن آشکار می شود.

    * قبل از دیدار با الهلال تیم را در قطر نگه داشتید و الان هم بعد از دربی بلافاصله تیم را راهی امارات کردید. علت خاصی داشت؟

    – دلیلش همین بود که فضای آرام و دور از حاشیه ای جهت تیم ایجاد کنیم. شفر هم این محیط را دوست دارد. بعد از بازی با الریان تیم را در قطر نگه داشتیم و تمرکز تیم را جهت بازی با الهلال تا سر حد امکان اوج بردیم. نتیجه آن را هم گرفتیم. الان هم بلافاصله بعد از دربی تیم را به امارات فرستادیم تا بازیکنان از حال و هوای بردن پرسپولیس بیرون بیایند.

    هر وقت استقلال نتیجه می گیرد حاشیه درست می کنند / افتخاری

    * به دیدار برابر العین خوشبین هستید؟

    – خیلی به این بازی خوشبین هستم. انشاءالله بعد از این بازی موقعیت مان در صدر جدول گروه چهارم را حفظ می کنیم.

    مدیرعامل کلوب استقلال با تاکید بر اینکه بعضی دنبال حاشیه سازی هستند در مورد تغییرش در آخر فصل گفت: این شایعه آنقدر تکرار شده است که دیگر نخ نما و لوث شده است اس

    * مصدومیت، امسال تیم استقلال را خیلی اذیت کرد. دو مصدومیت خیلی عجیب هم داشتید. قائدی و پادوانی و این دو بازیکن را به نحوه عجیبی از دست دادید.

    – پادوانی که داخل زمین مصدوم شد و جهت قائدی هم که کلا یک اتفاق پیش آمد. نمی گویم اینها در فوتبال عادی هستند ولی خیلی غیر عادی هم نیست. ما دو تا بازیکن اینطوری از دست دادیم ولی یکسری تیم ها هستند که بازیکنان سالم خود را بی علت و با علت کنار می گذارند و خودشان بازیکنان ارزش را دستی دستی از دست می دهند!

    * از آخرین اوضاع پادوانی چه خبر؟

    هر وقت استقلال نتیجه می گیرد حاشیه درست می کنند / افتخاری

    – بعد از عیادتی که خودم ازش داشته باشم و گفتگوی مستقیم با پزشکان معالجش می توانم مفصل از شرایط پادوانی توضیح بدهم. ولی در صدد هستیم هرچه سریعتر شرایط انتقالش به پایتخت کشور عزیزمان ایران را فراهم کنیم.

    * تمدید قرارداد بازیکنان مورد نیاز را از کی شروع می کنید؟

    – در مورد نقل و انتقالات یک توضیح کلی می دهم و آن هم این است که ما جهت فصل بعد استخوانبندی تیم را حفظ می کنیم و تنها نقط ضعف مان را ترمیم می کنیم. این تیم آنقدر خوب است که حفظ استخوانبندی اش جهت فصل جهت فصل بعد می تواند زمینه ساز قهرمانی شود. یکسری از بازیکنان ما هستند که قراردادشان در آخر فصل تمام می شود و مورد نیاز هستند. من به زودی راهی امارات می شوم و همانجا مذاکرات مقدماتی را جهت تمدید قرارداد با این فرزند ها شروع می کنم. تعداد معدودی هم بازیکن به جمع نفرات مان اضافه می کنیم که آن هم باید ابتدا شفر به ما لیست بدهد و بعد از اتمام فصل کار مذاکره را شروع کنیم.

    * در باره تیام هم صحبت کنید. خرید خوبی از آب در آمد.

    – خدا را شکر که در این خرید خارجی روسفید شدیم. تیام بازیکن خوبی است که خیلی سریع خودش را در تیم بزرگ استقلال جا انداخت. برابر پرسپولیس گل نزد ولی نقش تعیین کننده ای در بازی داشت. در همه جای زمین دیده شد. او در زمین پرسپولیس هم حمله می کرد، هم دفاع می کرد، هم پرس می کرد و خلاصه هر کاری که یک مهاجم نشانه باید انجام دهد را به عالی ترین شکل انجام می داد. روی گل هم که تاثیر داشت.

    * آخرین اوضاع پرونده پروپیچ و شکایت شما از این بازیکن چه شد؟

    – پرونده او به دادگاه عالی ورزش (کاس) ارجاع داده شده است و هیچ خطر کسر امتیازی تیم را ترساندن نمی کند.

    * کلا روند پرداخت بدهی های کلوب چطور پیش می رود؟

    – الان مدتی است که تازه کلوب دارد نفس می کشد. ما هزینه ها و در آمد را مدیریت کردیم. تقریبا بدهی های خارجی را تمام کردیم و هیچ پرونده بلاتکلیف و بازی در فیفا نداریم. بسیاری از بدهی های داخلی را هم پرداخت کردیم و در کنار آن تلاش کردیم هزینه های جاری را هم پرداخت کنیم تا به بدهی ها اضافه نشود.

    * بحث حق پخش تلویزیون مجددا داغ شده است و حتی اینفانتینو هم در سفری که به پایتخت کشور عزیزمان ایران داشت به پرداخت آن از سوی تلویزیون تاکید داشت. موضع کلوب استقلال نسبت به این حق پخش چیست؟

    – موضع ما همان موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هست. خدا را شکر طبق آخرین اخباری که من دارم شخص وزیر هم به این عنوان ورود کرده است و من امیدوارم هرچه سریعتر وظیفه حق پخش مشخص شود تا کلوب ها هم سر و سامان گرفته و شرایط مالی ارزش بهتر شود.

    واژه های کلیدی: بازیکن | استقلال | افتخاری | استقلال | بازیکنان | شرایط مالی | قرارداد بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار