علامت ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات

علامت: ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات ایرانیان حسن روحانی ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی

    شبکه نسیم از امشب، وقتشه را روی آنتن می برد؛ برنامه ای با ساختاری تازه که روی بحث ازدواج و پرسشها آن متمرکز شده. در گفت و گو با کامران تفتی مروری داریم بر حال و

    وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی

    وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی

    عبارات مهم : زندگی

    شبکه نسیم از امشب، وقتشه را روی آنتن می برد؛ برنامه ای با ساختاری تازه که روی بحث ازدواج و پرسشها آن متمرکز شده. در گفت و گو با کامران تفتی مروری داریم بر حال و هوای برنامه، شاخصه های آن و جنس اجرای او.

    برنامه «وقتشه» بعد از تبلیغات فراوان بالاخره از امشب روی آنتن شبکه نسیم می رود. آن طور که اعلام شده است قرار است در آن از علاقه و ازدواج و این جور چیزها حرف زده شود. درواقع قرار است هشت جوان که مسئله ازدواج دارند در برنامه حضور پیدا کنند.

    وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی

    راجع به پرسشها ارزش حرف بزنند و نهایتا با مشاوره کارشناس ها تا آخر برنامه پرسشها ارزش را برطرف کنند. شکل و شمایل برنامه کاملا تازه است و تا به حال نمونه اش را نداشته ایم. کامران تفتی به عنوان نخستین تجربه اجرا قرار است سکان این برنامه را به دست بگیرد. البته خودش تاکید دارد مجری نیست و به عنوان کامران تفتی در برنامه حضور دارد.

    شبکه نسیم از امشب، وقتشه را روی آنتن می برد؛ برنامه ای با ساختاری تازه که روی بحث ازدواج و پرسشها آن متمرکز شده. در گفت و گو با کامران تفتی مروری داریم بر حال و

    در گفت و گو با کامران تفتی راجع به کلیت برنامه، نحوه گزیش سوژه ها، روند برنامه و اجرای آن اطلاعاتی به دست آورده ایم.

    برنامه «وقتشه» با تبلیغ های زیادی که داشت از امشب قرار است روی آنتن برود. با این حال توضیحات کمی راجع به روند برنامه و نحوه گزینش سوژه های آن ارائه شده. اینکه سوژه ها با چه رویکردی گزینش شده است اند؟

    برای برنامه «وقتشه» فراخوانی داده شد و تعداد زیادی در آن عضویت کردند. بعد از آن کارشناس ها و روانشناس های برنامه داستان های این آدم ها را گوش دادند، بررسی کردند و شرایط آنها را سنجیدند ولی به علت محدودیت های یک برنامه تلویزیونی، فعلا جهت فصل اول ۸ نفر از میان عضویت کننده ها گزینش شدند تا ما داستان های آن را ببینیم.

    توضیحاتی در برنامه داده خواهدشد که چطور این ۸ نفر از میان بقیه گزینش شدند؛ ما با آنها همراه می شویم و تا رسیدن به زندگی یکسان با آنها خواهیم ماند. البته بگویم که این گزینش علت بر ارزش نام گذاری آدم ها نیست. بلکه عوامل برنامه دوست داشتند قصه ها و شرایط متفاوت در برنامه وجود داشته باشد.

    وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی

    درباره پرسشها متفاوتی که بر سر راه سوژه ها جهت ازدواج است صحبت کردید. برنامه «وقتشه» حرف جدیدی جهت مخاطب تلویزیون دارد؟

    حرف های جدیدی به این سبک که به عنوان نمونه می بینیم بخش اعظمی از جوانان ما به علت نداشتن مسکن یا دلایل و پرسشها دیگر نمی توانند زندگی خود را شروع کنند. ما تلاش کرده ایم به نوعی جهت این پرسشها تلورانس در نظر بگیریم و یک نماینده از کسانی که به عنوان نمونه مسئله مسکن بر سر راه آنها واقع شده است است به برنامه بیاوریم.

    شبکه نسیم از امشب، وقتشه را روی آنتن می برد؛ برنامه ای با ساختاری تازه که روی بحث ازدواج و پرسشها آن متمرکز شده. در گفت و گو با کامران تفتی مروری داریم بر حال و

    مراحل اولیه گزینش سوژه ها و اینکه چه مراحلی طی شده است تا شرکت کننده ها به برنامه رسیده اند را مانند مسابقه های استعدادیابی تلویزیون می بینیم؟

    ببینید ما تلنت شو (استعدادیابی) یا دیت شو (قرار ملاقات) نیستیم. «وقتشه» یک برنامه باعشق است که می خواهد یاری کند تا یک جوان به مرحله خوب زندگی اش برسد و ما از یک جایی به بعد وارد داستان زندگی این آدم ها می شویم.

    پیش از این در برنامه «ویتامین ۳» با اجرای علی ضیا و «ماه عسل» احسان علیخانی و چند برنامه دیگر تلویزیونی زوج های جوانی به برنامه دعوت می شدند، راجع به پرسشها ارزش صحبت می کردند و در نهایت بعد از تعریف کلی داستان زوجین در برنامه به عقد هم در می آمدند، با وجود اینکه پیش از این به این عنوان پرداخته شده است و «فرمول یک» هم بار دیگر سراغش رفته «وقتشه» چه رویکرد جدیدی خواهدداشت؟

    وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی

    ما در برنامه جهت کسی داستان و چارچوب تعریف نکرده ایم. آدم ها خودشان هستند. از طرفی ما قرار نیست زوج ها را به عقد هم دربیاوریم. بلکه یک مسیری جهت سوژه ها اتفاق می افتد تا ما به همراه بیننده ها ببینیم که آیا آمادگی ازدواج دارند یا خیر؟ اگر آمادگی ازدواج دارند بعد چه مشکلی بر سر راه آنها است که نمی توانند ازدواج کنند و در آخر ما کمک کنیم مشکلشان برطرف شود و بتوانند زندگی خود را شروع کنند.

    نقش مجری در مسیری که قرار است جهت یک زوج جوان در برنامه طی شود، چیست؟

    من در «وقتشه» مجری نیستم. من کامران تفتی بازیگر هستم و تمام تلاشم را به کار بسته ام تا به علت نشانه مهم برنامه در آن حضور داشته باشم. چون این برنامه نخستین برنامه عاشقانه، علاقه و ازدواج است که بعد از انقلاب در تلویزیون جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ساخته شده. از طرفی هیچ محدودیتی جهت حضور آدم ها نیست، حتی بازیگران و خواننده ها هم می توانند حضور پیدا کنند، حرف بزنند و به نقطه ای که ازدواج و علاقه است برسند.

    مجرد یا متاهل بودن شما به عنوان راوی برنامه مهم هست. این عنوان چقدر قرار است روی داستان و مسیری که پیش می رود تاثیر بگذارد؟

    الان نمی توانم عنوان را کاملا باز کنم و بهتر است برنامه دیده شود. ولی این موقعیت تجرد و تاهل من بسیار روی برنامه تاثیرگذار است و اتفاقات مهمی در نتیجه آن خواهید دید.

    بعد از عید نوروز با رای گیری برنامه سه ستاره، میزان محبوبیت شما به عنوان ستاره سریال ها و بازیگری در میان مخاطب مشخص شد. اجرا کار روتینی است که به نوعی جهت بازیگر ریسک محسوب می شود. به عنوان نمونه چند ماه است مخاطب تلویزیون یک شب در میان پژمان بازغی را می بیند بدون اینکه داستان خاص ای جهت او تعریف شده است باشد. چالش اجرا را چطور پذیرفتید؟

    به نظر من هنر یک پکیج است و این که خود را در شاخه های متفاوت آن بیازماییم پا تو کفش دیگران کردن نیست. بلکه باید در کارنامه کار بفهمد گذاری داشته باشید و مدیومی که می خواهید از طریق آن با مخاطب حرف بزنید باید منطقی و درست گزینش شود. «وقتشه» حرف بسیار بزرگی می خواهد بزند.

    چون اعتقاد دارم تمام حال خوب یک مملکت به این بستگی دارد که بسیاری از زندگی ها اتفاقات خوبی را در خود تجربه کند و این سرانه عجیب و غریب طلاق در کشور عزیزمان ایران کمتر شود.

    تا به حال در هیچ برنامه تلویزیونی راجع به علاقه و عاشقی صحبت نشده و این عنوان جهت من بسیار هیجان انگیز بود و ترغیبم کرد تا این پیشنهاد را بپذیرم.

    اگر پژمان بازغی نوع دیگری از اجرا را می پذیرد حتما نشانه بزرگی دارد. ولی فیلدی که من گزینش کردم و می خواهم از این طریق با مردم و مخاطبم صحبت کنم نشانه بزرگ و ارزشمندی دارد. ما عملی و کاربردی به این عنوان پرداختیم و زیاد از اینکه تریبون مجری بودنش برایم جالب باشد، اینکه خودم هم جزو آن جوان ها قرار بگیرم و پرسشها حل شود برایم مهم بود.

    گفتید مجری نیستید، ولی خودتان را در تریبون مجری قرار دادید. تا به اینجای کار وسوسه نشدید که این فیلد کاری را ادامه دهید؟

    «وقتشه» برنامه طولانی مدتی است که فکر می کنم مدت ها درگیر آن باشم ولی به هرحال من خیلی به آینده کارها فکر نمی کنم. من در این برنامه هستم چون ازدواج و علاقه دغدغه لحظات همه جوان های دنیا است.

    با توجه به خط قرمزهایی که تلویزیون جهت روابط احساسی بین آدم ها و علاقه دارد، روح برنامه دچار مسئله نخواهدشد؟

    این قدم بسیار مثبت و بزرگی است که به وسیله شبکه نسیم برداشته شده، اینکه سمت این عنوان ملتهب برویم چون خط قرمزهای فراوانی دارد. داریم تمرین می کنیم و به پختگی خواهدرسید.

    تا اینجا که من شاهدم این خط قرمزها روی شاکله برنامه تاثیر منفی نگذاشته هست. تهیه کننده هم تلاش کرد تیم نیرومند را بچیند تا بتوان در دو لوکیشن متفاوتی که کار می کنیم برنامه مهم و جریان ساز باشد و بتواند پرسشها را علمی حل کند.

    برترینها

    واژه های کلیدی: زندگی | برنامه | ازدواج | برنامه | داستان | اخبار فرهنگی و هنری

    وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی

    وقتشه، برنامه ایی با محوریت ازدواج و عاشقی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار