علامت ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات

علامت: ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات ایرانیان حسن روحانی ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی مسلمان راه وسط و اعتدال را گزینش کنند/ دیر یا سریع منطقه از تروریسم نجات پیدا می‌کند ، روحانی

    رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که «مسلمانان باید راه وسط، اعتدال، میانه روی و تعامل با یکدیگر را گزینش کنند» گفت: اگر با کشورهای دوست در منطقه تعامل نمی‌کردیم، اکنو

    مسلمان راه وسط و اعتدال را گزینش کنند/ دیر یا سریع منطقه از تروریسم نجات پیدا می‌کند ، روحانی

    روحانی : مسلمان راه وسط و اعتدال را گزینش کنند/دیر یا سریع منطقه از تروریسم نجات پیدا می کند

    عبارات مهم : اسلام

    رئیس جمهور با اشاره به این که «مسلمانان باید راه وسط، اعتدال، میانه روی و تعامل با یکدیگر را گزینش کنند» گفت: اگر با کشورهای دوست در منطقه تعامل نمی کردیم، اکنون موصل، حلب و بوکمال آزاد نمی شد. در سایه وحدت، امنیت و توسعه و تمدن نوین اسلامی به دست می آید. راه ما وحدت هست.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبحگاه امروز در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با اشاره به این که «امسال این کنفرانس در شرایطی شروع شد که ما با دو اتفاق شیرین و تلخ مواجهیم»، اظهار کرد: بخش شیرین اتفاق پیروزی ارزشمند ملت ها و ارتش های منطقه بر تروریسم هست. مردم ارتش عراق، سوریه، لبنان و همه کسانی که از آنها حمایت کردند، امروز خوشحالند که پایه های مهم تروریسم در منطقه فرو ریخته و بخش اعظم توطئه های استکبار و صهیونیسم در منطقه نقش برآب شده است است.

    مسلمان راه وسط و اعتدال را گزینش کنند/ دیر یا سریع منطقه از تروریسم نجات پیدا می‌کند ، روحانی

    وی تاکید کرد: البته راه مسلمانان علیه تروریسم همچنان باید تا ریشه کن شدن عوامل آن ها در منطقه ادامه یابد. آن هایی که در عراق و سوریه علیه تروریسم جنگیدند حق بزرگی بر گردن امنیت و ثبات منطقه وجهان دارند لیکن این تروریسم تهدیدی نه فقط جهت منطقه بلکه تهدیدی جهت کل جهان، اروپا و آمریکا بود و همه انسان هایی که به ثبات و امنیت جهانی معتقدند، باید از رزمندگان صف مقاومت در برابر تروریسم تشکرکنند البته متاسفانه این چنین نیست و به جای تقدیر از این دولت ها، در فکر تضعیف و توطئه علیه آن ها هستند.

    وی با اشاره به این که «بخش تلخ ماجرا این است که بعضی کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی، نزدیک شدن خود به رژیم صهیونیستی را با کمال بی پروایی آشکار می کنند»، تصریح کرد: بعضی از این کشورها با دشمن های اسلام در گفت وگو و تعامل و همکاری به صورت تلفنی بودند و این ارتباط آنقدر زشت، شوم و قبیح بود که هیچ مقامی از این کشورها توان آن را نداشت که به صراحت بگوید اسرائیل دوست ما و مقاومت دشمن ما است ولی امروز تلاش می کنند که این منکر بزرگ را به یک معروف تبدیل کنند البته تردید ندارند که مسلمانان اجازه نمی دهند که این نقشه شوم به ثمر برسد.

    رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که «مسلمانان باید راه وسط، اعتدال، میانه روی و تعامل با یکدیگر را گزینش کنند» گفت: اگر با کشورهای دوست در منطقه تعامل نمی‌کردیم، اکنو

    رئیس جمهور با اشاره به این که «ملت های منطقه هرگز دشمنی و اشغالگری صهیونیسم را فراموش نمی کنند و یکی از آرزوی مسلمانان آزادی قدس بوده، است و خواهد بود» گفت: ایجاد گروه های تروریستی به وسیله قدرت های بزرگ آمریکا و صهیونیست را همه می دانند و خود آن ها هم به این مسئله اعتراف کردند. همه می دانند القاعده را چه کسی تشکیل داده و چه کسانی به تروریست ها پول، سلاح و کمک های فنی و اطلاعاتی داده اند. البته این تروریسم به خود آن ها هم حمله کرد و آن ها هم از آثار شوم تروریسم بی نصیب نماندند. تروریست ها با حمایت استکبار و صهیونیسم مردم منطقه را کشتند، وحشت و وحشت بوجود آوردند و آثار تمدنی را ویران کردند ولی توصیه ای که کمتر به آن توجه شده است است این است که آن ها با کارها خود در منطقه وقت سوزی کردند. عراق و سوریه از وقت توسعه چند سال عقب رانده شدند. از وقت پیروزی انقلاب اسلامی در کشور عزیزمان ایران هم هرگاه کشور عزیزمان ایران در مسیر رشد قرار داده شد با ایجاد توطئه علیه ما وقت سوزی کرده اند. ما هنگامی که کشور را آرام کردیم، فرد و حزبی را جنبش کرده و جنگ هر ساله علیه ما راه انداختند. بعد از رهایی از جنگ، به نام ترساندن هسته ای علیه منطقه و جهان، جنگ اقتصادی علیه ما راه انداختند. امروز هم که می بینند کشور عزیزمان ایران در مسیر توسعه قرار گرفته است به فکر توطئه دیگری هستند.

    وی خاطرنشان کرد: دیر یا سریع منطقه از تروریسم نجات پیدا می کند ولی وقت های از دست رفته چگونه جبران می شود؟ ما در کشور عزیزمان ایران می دانیم جبران هشت سال تجاوز به کشور و بازسازی کشور یا جبران توطئه تحریم چند سال وقت می خواهد. نخستین خیانت قدرت های بزرگ و صهیونیسم غیر از کشتن مردم منطقه، وقت سوزی بود. آن ها اجازه ندادند سوریه و عراق به توسعه برسند. چهل سال است که عراق درگیر صدام و تجاوز او به کشور عزیزمان ایران و کویت، جنگ ائتلاف و آمریکا علیه این کشور و در آخر تروریسم هست. آمریکا و صهیونیسم باید در برابر اقداماتش پاسخ ملت های منطقه را بدهد. آن ها باید پاسخ دهند که آیا مردم را کشتند، آیا تمدن را ویران کردند ،چرا در شمال آفریقا توطئه کردند و آیا سلاح و بمب می دهند تا مردم یمن نابود شوند. شما می خواهید با این کارها خود مسلمانان به شما احترام بگذارند؟ ادعا می کنید تمدن بشری در دست شما است؟ آیا کشتار تمدن است؟

    وی در ادامه با بیان این که «ملت های منطقه قرن ها در کنار هم زندگی می کردند و بین اقوام و مذاهب اختلافی نبود»، تصریح کرد: استکبار و صهیونیسم در قرن 20 و 21 بذر اختلاف را میان مردم منطقه افشاند و میان اقوام و مذاهب اختلاف انداخت این درحالی است که شیعه و سنی با هم اختلاف ندارند و دو مسیر جهت یک نشانه هستند آن ها در کنار هم در برابر استعمار مبارزه کرده اند و از قرآن آموخته اند چگونه با هم برادر بوده و با نرمی با هم صحبت کنند.

    مسلمان راه وسط و اعتدال را گزینش کنند/ دیر یا سریع منطقه از تروریسم نجات پیدا می‌کند ، روحانی

    رئیس دولت دوازدهم ادامه داد: دشمنی، جنگ و نزاع از بین می رود ولی ما باید جهت از بین بردن کینه بین اقوام و مذاهب که آن را استکبار به وجود آورده هست، تلاش کنیم. یکی از وظایف عالمان، اندیشمندان، حوزویان ، دانشگاهیان، شیعه و سنی التیام همین زخم هایی است که استکبار، استعمار و استثمار به وجود آورده است.

    روحانی با بیان این که «مشوش نشان دادن دنیا اسلام یکی دیگر از توطئه های دشمن بود»، گفت: اسلام تنها دینی است که جهت مردم دنیا جاذبه دارد ولی دشمن اسلام را واژگونه به نسل جوان معرفی کرد. یکی دیگر از وظایف علما و بزرگان و رسانه های کشورهای اسلامی تبلیغ اسلام واقعی هست. اسلام آغوشش را جهت همه انسان ها باز کرده هست. ما جهت توسعه دنیا اسلام به وحدت و اتحاد نیازمندیم و این اتحاد از طریق اعتدال و میانه روی ما ممکن هست. ما با خشونت، افراط و ترور به تمدن نوین اسلامی و وحدت نمی رسیم. وحدت هم به معنای این نیست که همه مذاهب پیرو یک مذهب باشند معنای وحدت این است که همه مذاهب اسلامی محترم بوده و در کنار هم، همزیستی مسالمت آمیز داشته باشند.

    رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که «مسلمانان باید راه وسط، اعتدال، میانه روی و تعامل با یکدیگر را گزینش کنند» گفت: اگر با کشورهای دوست در منطقه تعامل نمی‌کردیم، اکنو

    وی با اشاره به این که «منظور ما از وحدت این نیست که سایر مذاهب نابود شوند»، تصریح کرد: وحدت یعنی همه مذاهب کنار هم بنشینند. ما نمی خواهیم زبان واحد درست کنیم. البته زبان عربی به علت آن که زبان قرآن است جهت ما جایگاه خاص ای دارد ولی زبان اردو، فارسی و کردی همه زبان جامعه اسلامی هست. ما می خواهیم هم اقوام، نژادها ، زبان ها و مذاهب کنار هم بوده و میان آن ها نزاع نباشد. ما اختلاف نظر خواهیم داشت ولی در اصول، ارزش ها و مبانی یکی هستیم. توحید، نبوت، معاد و قبله ما یکی است و همه اعتقادات مسلمانان ما را به وحدت دعوت می کند. توحید جهت جامعه، خدای واحد معرفی می کند و در کنار توحید و نبوت، وحدت و اتحاد هم وجود دارد.

    روحانی با بیان این که «ما به تورات، زبور و انجیل احترام می گذاریم»، خاطرنشان کرد: ولی ما یهود نیستیم که دین خود را در یک نژاد و ملت بدانیم. همه ملتها عضو امت واحده اسلامی هستند. دین ما به یک نژاد و قوم تعلق ندارد.

    مسلمان راه وسط و اعتدال را گزینش کنند/ دیر یا سریع منطقه از تروریسم نجات پیدا می‌کند ، روحانی

    وی تاکید کرد: وحدت یعنی در مبارزه با استکبار، استعمار و استثمار در کنار هم باشیم و جهت آزادی سرزمین های اسلامی تلاش کنیم. وحدت یعنی به قاعده نفی سبیل قرآن عمل کنیم. وحدت به معنای کنار هم قرار گرفتن جهت مبارزه با تروریسم هست. اگر فتوای مرجعیت در عراق یاوحدت شیعه و سنی و کرد یا ایستادگی ملت و ارتش سوریه، حزب الله سرفراز و کمک کشور عزیزمان ایران و بعضی کشورهای دوست نبود، امروز هنوز تروریسم در عراق و سوریه بود. ما باید در کنار هم قرار بگیریم و با اعتدال و میانه روی، خشونت عملی و فکری را از بین ببریم. ا عتدال از تفکر، عقلانیت و خردورزی شروع می شود. میانه روی و اعتدال همان امت وسط است که قرآن می فرماید. ما باید امت وسط بمانیم و اجازه ندهیم دشمن ما را به چپ و راست یا افراط و تفریط بکشاند.

    رئیس جمهور با بیان این که «سراسر دین اسلام اعتدال است»، تصریح کرد: اسلام نه سرمای استخوان سوز زمستانی را دارد نه گرمای تابستانی کشنده. اسلام هر لحظه بهار است و حتی در برابر تجاوز دشمن هم توصیه به اعتدال کرده و خشونت و افراط را نمی پسندد. تمدن نوین اسلامی با وحدت و آخر جنگ شروع می شود و ما باید با وحدت اسلامی، راه را جهت پیشرفت اسلام ادامه دهیم. تمدن نوین اسلامی با قدرت تنها یا علم تنها ساخته نمی شود.

    وی تاکید کرد: اگر وحدت باشد، امنیت، برادری و توسعه اقتصادی هم به دست می آید. مسلمانان باید راه وسط، تعامل و اعتدال را گزینش کنند. در سایه وحدت، امنیت و توسعه و تمدن نوین اسلامی به دست می آید. راه ما وحدت است.

    رئیس جمهور در آخر با تقدیر از اقوام و مذاهب ایرانی گفت: ما در غرب و شرق کشور در سیستان و کردستان در سایه عمل به قرآن و اسلام شاهد برادری و وحدت مردم بوده ایم. این وحدت در سایه عمل به اسلام به وسیله علما، دانشگاهیان و مردم شیعه و سنی به دست آمده هست. ما اکنون در سیستان و بلوچستان و کردستان امنیت داریم و این امنیت در سایه وحدت هست. اگر وحدت به دست بیاید، امنیت، برادری و توسعه اقتصادی هم به دست می آید. سیستان و بلوچستان ما در سایه امنیت و وحدت به دروازه ملل تبدیل می شود و چابهار هم راهی جهت اتصال کشورهای جنوبی به کشورهای شمالی کشور عزیزمان ایران می شود.

    واژه های کلیدی: اسلام | امنیت | اسلامی | تروریسم | جامعه اسلامی | انقلاب اسلامی | مبارزه با تروریسم | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار