علامت ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات

علامت: ایران ایرانی مسابقه قالیباف انتخابات ایرانیان حسن روحانی ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل تلافی می‌کنیم ، ترامپ، اروپا را غافل‌گیر کرد/ مکرون

    رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود، تصمیم کاخ سفید را «غیرقانونی» خواند و از تدارک پاسخی تلافی‌جویانه «به شیوه قاطع و مناسب» خبر داد.

    تلافی می‌کنیم ، ترامپ، اروپا را غافل‌گیر کرد/ مکرون

    ترامپ، اروپا را غافل گیر کرد/ مکرون: تلافی می کنیم

    عبارات مهم : اروپا

    رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود، تصمیم کاخ سفید را «غیرقانونی» خواند و از تدارک پاسخی تلافی جویانه «به شیوه قاطع و مناسب» خبر داد.

    به گزارش ایرنا، «امانوئل مکرون» مدیر جمهوری فرانسه شامگاه پنجشنبه (به وقت محلی) در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود، تصمیم کاخ سفید جهت زیاد کردن تعرفه واردات فلزات را «غیرقانونی» خواند و از تدارک پاسخی تلافی جویانه «به شیوه قاطع و مناسب» خبر داد.

    تلافی می‌کنیم ، ترامپ، اروپا را غافل‌گیر کرد/ مکرون

    به گزارش خبرگزاری فرانسه، مکرون گفت که از نظر او، این اقدام «اشتباه» بوده است و با دامن زدن به «ملی گرایی اقتصادی» در نهایت همه را متضرر می کند.

    وی ساعتی قبل در همین رابطه در جمع خبرنگاران گفته بود: تصمیم تازه دولت آمریکا به هر صورت اشتباه هست؛ آیا که جهت پیگیری به عدم توازن های فعلی در عرصه بین المللی، بدترین شیوه یعنی ملی گرایی اقتصادی را برگزیده است.

    رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود، تصمیم کاخ سفید را «غیرقانونی» خواند و از تدارک پاسخی تلافی‌جویانه «به شیوه قاطع و مناسب» خبر داد.

    مکرون ادامه داد: ملی گرایی هم یعنی جنگ؛ این همان اتفاقی است که در دهه 30 رخ داد.

    اشاره وی به سال 1930 و زمانی است که کنگره آمریکا در اوج رکود بزرگ اقتصادی، تعرفه های وارداتی سنگینی را اعمال کرده بود؛ اقدامی که به عقیده اقتصاد دانان، اوضاع اقتصادی این کشور را حتی وخامت بیشتری بخشید.

    دولت آمریکا از امروز (جمعه) تعرفه واردات آلومینیوم و فولاد را زیاد کردن داده و به ترتیب به 10 و 25 درصد رسانده است.

    تلافی می‌کنیم ، ترامپ، اروپا را غافل‌گیر کرد/ مکرون

    به دنبال اعلام این تصمیم، کانادا، مکزیک و کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم از طرح هایی مقابله جویانه خبر داده و به سمت یک جنگ جهانی تجاری حرکت کرده اند.

    برونو لومر وزیر اقتصاد فرانسه در تصویر العمل به اعمال تعرفه های گمرکی از سوی آمریکا بر واردات فولاد و آلومینیوم از اروپا اعلام کرد تعرفه های گمرکی آمریکا خطری جهت رشد جهانی و آزادی تجارت است.

    رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود، تصمیم کاخ سفید را «غیرقانونی» خواند و از تدارک پاسخی تلافی‌جویانه «به شیوه قاطع و مناسب» خبر داد.

    برونو لو مر وزیر اقتصاد فرانسه زیاد کردن تعرفه های گمرکی آمریکا بر واردات فولاد و آلومینیوم از اروپا را تصمیمی غیرقابل توجیه، ناعادلانه و خطرناک توصیف کرد.

    وي بار دیگر اعلام کرد اروپا تصمیمات تهاجمی آمریکا را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

    تلافی می‌کنیم ، ترامپ، اروپا را غافل‌گیر کرد/ مکرون

    پيشتر ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا گفته بود تعرفه بر فولاد و آلومینیوم اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه یا قبل از شروع شروع بازار یا بعد از آخر آن وضع خواهد شد.وی همچنین افزود: اگر تنش ها زیاد کردن یافته است بخاطر این است که اتحادیه اروپا تصمیم گرفت تا اقدام تلافی جویانه انجام دهد. راس گفت: ما به دنبال جنگ تجاری نیستیم.

    به گزارش خبرگزاری رویترز، ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا اعلام کرد تعرفه های آلومینیوم و فولاد آمریکا راجع به اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک اعمال می شود. اعمال این تعرفه ها از نیمه شب شروع می شود.

    وزیر بازرگانی آمریکا اعلام کرد اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک جهت فولاد تعرفه 25 درصدی و جهت آلومینیوم تعرفه 10 درصدی پرداخت خواهند کرد.

    از اول ماه ژوئن اتحادیه اروپا دیگر مشمول قانون موقت معافیت از پرداخت مالیات بر فولاد و آلومینیوم نخواهد بود.

    دولت آمریکا نشانه از اعطای این معافیت را به عنوان مشوق مذاکرات تجاری راجع به سایر پرونده ها اعلام کرد. اتحادیه اروپا که از آمریکا خواسته است مشمول معافیت دائمی از این قانون باشد، وعده اتخاذ کارها تلافی جویانه را داده هست. ویلبر راس تصریح کرده است تصمیم عدم تمدید معافیت کانادا و مکزیک بعد از آن اتخاذ شد که مذاکره مجدد راجع به «پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی» با کشورهای مذکور بیش از حد به طول انجامید.

    ژان کلود یونکر مدیر کمیسیون اروپا اعمال تعرفه های آلومینیوم و فولاد از سوی آمریکا را غیرقابل قبول خواند.

    یونکر اعلام کرد اتحادیه اروپا تا ساعات دیگر تدابیر تلافی جویانه تجاری علیه آمریکا اتخاذ خواهد کرد.

    سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد این کشور تاسف شدید خود را از تصمیم آمریکا در خصوص تعرفه های آلومینیوم و فولاد اعلام می کند.

    در پی ضربه آمریکا به شرکای اروپایی خود اروپایی ها هم اعلام کردند روی موتورسیکلت، مشروبات الکلی و شلوار جین آمریکایی تعرفه اعمال خواهند کرد.

    جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اعلام کرد تعرفه های فولاد و آلومینیوم آمریکا کاملا غیرقابل قبول هستند.

    کریستیا فریلند، وزیر امور خارجه کانادا گفت کشورش تعرفه های آمریکا را در قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) و شرکت تجارت جهانی به چالش خواهد کشید.

    کمیسیون اروپا وعده داد در برابر تصمیم آمریکا پاسخ محکم خواهد داد. علاوه بر کارها تلافی جویانه، اتحادیه اروپا در نظر دارد به شرکت جهانی تجارت نیز متوسل شود. ژان کلود یونکر مدیر کمیسیون اروپا در جریان یک صحبت در بروکسل گفت: «امروز یک روز بد جهت تجارت جهانی است.» وی ادامه داد: «ما به سرعت روندی را در شرکت جهانی تجارت شروع خواهیم کرد و تا چند ساعت آینده کارها متقابل را اعلام خواهیم کرد.» مدیر کمیسیون اروپا افزود: «این عنوان به طور کامل غیر قابل قبول است که یک کشور به صورت یکجانبه در زمینه تجارت جهانی تدابیر یک سویه اتخاذ و اعمال کند.»

    سسیلیا مالمستروم، کمیسر بازرگانی اتحادیه اروپا گفت: «آمریکا در تلاش است از اعمال محدودیت های تجاری به عنوان اهرمی جهت کسب امتیاز از اتحادیه اروپا استفاده نماید.» کمیسر بازرگانی اتحادیه اروپا تصریح کرد: «این روشی نیست که ما تجارت می کنیم؛ و به طور خاص بین شرکا، دوستان و متحدین دیرین چنین روشی مرسوم نیست.»

    سسیلیا مالمستروم اعلام کرد پاسخ اتحادیه اروپا متناسب و مطابق با قوانین شرکت جهانی تجارت خواهد بود.

    لودريان: روابط بين الملل غرب وحشي نيست

    ژان-ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه به تصمیم ترامپ جهت اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومينيوم حمله کرد و گفت: «این اقدامی شدید و غیر قابل قبول هست. این قانون قویترهاست ولی زندگی مردم و روابط بین الملل قانون قویترها نیست، روابط بین الملل غرب وحشی نیست.»

    وی در گفتگو با شبکه «ال سی ای» افزود: «متاسفانه آنچه “اول آمریکا” نامیده می شود، آمریکای تنها است.»

    لودریان تصویر العمل به این اقدام را از طریق پاسخ گروهی و یکپارچه خواستار شد.

    وزیر امور خارجه فرانسه اضافه کرد: «آمریکا با وجود این همچنان هم پیمان است و این انزوا طلبی افراطی که مدیر جمهور ترامپ در پیش گرفته است بالاخره به آخر خواهد رسید.»

    لودریان تاکید کرد: «آنها هم پیمان ما هستند آیا که ما با هم علیه تروریسم هستیم، ولی راجع به اوضاع در کره شمالی و بعضی درگیریها در آفریقا اختلافاتی داریم که آنها را بیان کرده ایم.»

    وی افزود: «به وقوع جنگی تجاری تمایلی نداریم.»

    وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد تصمیم آمریکا جهت اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم از کانادا، اتحادیه اروپا و مکزیک علی رغم قوانین بین المللی است.

    اولاف شولتز وزیر اقتصاد آلمان که قبل از ملاقات با همتایانش در گروه هفت کشور صنعتی دنیا در کانادا سخن می گفت اظهار داشت : «امروز روز خوبی جهت روابط دو سوی اقیانوس اطلس نیست.»

    شولتز با تاکید بر اهمیت حمایت از یک نظام مبتنی بر قانون جهت تجارت آزاد افزود: «این تصمیم یکجانبه غلط است و به اعتقاد من مخالف قوانین بین المللی است.»

    شولتز گفت اتحادیه اروپا در این مورد «قاطعانه و عاقلانه» تصویر العمل نشان خواهد داد.

    او افزود اتحادیه اروپا آماده است تا در مورد تعرفه ها بطور کلی با آمریکا مذاکره کند ولی فقط هنگامی که که واشنگتن مستثنی شدن دائم از تعرفه های فولاد و آلومینیوم را به اروپا اعطا کند.

    واژه های کلیدی: اروپا | تجارت | آمریکا | آمریکایی | آلومینیوم | اتحادیه اروپا | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار